Organizace profilů do záložek a vlastní ikony

Když profily přibývají, začíná být nutné v nich udělat trochu pořádek.

Tasker nabízí tři druhy náhledů na vytvořené profily: Flat, User Tabs, Context Tabs. Mě se nejlépe osvědčil náhled User Tabs. V základu má asi tři předvytvořené záložky. Práce se záložkami je jednoduchá, dlouze podržíte prst na jedné z nich a zvolíte akci. Dají se vytvářet nové, posouvat vlevo a vpravo a dokonce měnit ikonky. Následné třídění profilů do vytvořených záložek probíhá také jednoduše - dlouhým stiskem konkrétního profilu a tažením na zvolenou složku profil přesunete. Na videu uvidíte, jak jsem si záložky uspořádal já, ale fantazii se meze nekladou, tak klidně použijte nějaké svoje řešení...:-). Jinak pokud se divíte, že ikony, které mám já, vy nemůžete najít v nabídce, tak na dalším videu uvidíte, jak si jednoduše z Marketu stáhnout celé sady ikonek...

Video (Rozdělení profilů do záložek):







Video (Stažení sady ikonek z Marketu):