Projekt "Kniha jízd" dokončen

Po poměrně intenzivním testování a úpravách je projekt dokončený a rozhodl jsem se případným zájemcům poskytnout celý projekt s přizpůsobením jejich potřebám...

Co projekt umí:

  • sbírat data o vašich cestách z bodu A do bodu B
  • generovat z těchto dat adresy a ujeté vzdálenosti
  • exportovat tyto data do online tabulky
  • využívat internet až v případě exportu dat. Do té doby ukládá data pouze do textového souboru v telefonu. Je tak použitelný i při cestách do zahraničí, kdy se posbíraná data vyexportují až po příjezdu a není tak nutné používat mobilní data.


Toto jsou pouze základní vlastnosti projektu. Co uživatel, to jiné požadavky a zde je možností k přizpůsobení opravdu hodně. Pokud by tedy někdo z vás měl zájem tento projekt používat, kontaktujte mě na adrese stribrnydaniel@gmail.com a domluvíme se na přizpůsobení projektu vašim požadavkům.

Tvorba tohoto projektu mi dala hodně práce a přemýšlel jsem tudíž o tom, zda za poskytnutí žádat nějakou odměnu. Vzhledem k tomu, že se už našlo pár z vás, kteří byli s mojí prací na jejich "Profilech na míru" spokojeni a tlačítko "DONATE" využili, rozhodl jsem se přistupovat k tomuto projektu obdobně - nechám jenom na vašem posouzení, jestli a do jaké míry budete spokojeni a využijete možnost odměny.